just let it go

خدایا یاریم کن اگر چیزی شکستم دل نباشد!!

فکر کردن به تو کار شب و روز من شده

بس که حالم گرفته چشم هایم غرق در اشک هایم شده

دیگر گذشت،تو کار خودت را کردی،دلم را شکستی و رفتی...

همه چیز گذشت و تمام شد،این رویاهای من با تو بود که تباه شد...

انگار دیگر روزی نمانده برای زندگی

انگار دیگر دنیای من بن بست شده،راهی ندارم برای فرار از غم هایم

این هم جرم من بود،از اینکه برایت عین دیگران نبودم

کسی بودم که عاشقانه تورا دوست داشت،دلی داشتم که واقعا هوای تورا داشت

دیگر گذشت،حالا تو نیستی و من جا مانده ام

تو رفته ای و من بدون تو تنها مانده ام

تو نیستی و من اینجا سردرگم و بی قرار مانده ام....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 18:28 توسط parya| |


Power By: LoxBlog.Com