just let it go

خدایا یاریم کن اگر چیزی شکستم دل نباشد!!

یه شب خوب تو آسمون              یه ستاره چشمک زنون

خندیدو گفت کنارتم             تا آخرش تا پای جون

ستاره قشنگی بود              آروم و ناز و مهربون            ستاره شد عاشق من

منم شدم عاشق اون           اما زیاد طول نکشید عشق من و ستاره جون

ماه اومد و ستاره رو دزدید و برد            نامهربون ستاره رفت

بارفتنش دلم شکست             حالا شبا به یاد اون           چشم میدوزم به آسمون

دلم میخواد داد بزنم: این بود قول و قرارمون؟؟؟...

تو رفتی و بارفتنت         حتی نذاشتی یک نشون

 

    دوست دارم ستاره جون دوست دارم تا پای جون



نظرات شما عزیزان:

Mohsen
ساعت17:37---7 آبان 1391
فوق العادس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 15:45 توسط parya| |


Power By: LoxBlog.Com