just let it go

خدایا یاریم کن اگر چیزی شکستم دل نباشد!!

اگر زنی امیدش از رابطه ای برید سکوت اختیار میکند

آن زمان عشق و دوست داشتنش نیز بی شک زخمی خواهد شد چمدان های قلبش را بسته بلیط های موجود ذهنش را  گرفته و در اصل جسم اش بجا مانده احساس و روحش آن جارا رها کرده و رفته است...

مرد هر شب که به خانه می آید باز شدن در را میبیند ولی نمیفهمد که زن رفته است چرا که زن با سکوتش میرود

نه زنی که در آشپزخانه اش غذا بپزد

و نه زنی که به مبل لمیده و تلویزیون نگاه می کند

و ن زنی که احساسش را به کناری نهاده است

از صدای فریاد ها و دعواهای یک زن نباید ترسید...

چون رفتن یک زن با سکوتی که دارای اصالت است اتفاق می افتد...



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت20:41---22 تير 1392
به سلامتی اونایی که وقتی تو خیابون یکی

بهترو میبینن سرشونو میندازن پایین و میگن

اگه اخرشم باشی انگشت کوجیکه عشقم نمیشی


نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


arash
ساعت16:35---17 تير 1392
به خدا گفتم : « بیا جهان را قسمت کنیم آسمون واسه من ابراش مال تو دریا مال من موجش مال تو ماه مال من خورشید مال تو … » خدا خندید و گفت : « تو بندگی کن ، همه دنیا مال تو …من هم مال تو

fatima
ساعت0:31---16 تير 1392
silam pariya joni web khoshmali dari

سرزمین گمشده
ساعت11:28---11 تير 1392
این دفعه فقط میخوام برات بخندم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 19:14 توسط parya| |


Power By: LoxBlog.Com